dinsdag 3 september 2013

Leermomentje

In augustus gaf ik op dinsdag en donderdag de Dames en Meisjes A gecombineerd training. Vanaf september is dat gesplitst, want dan is iedereen weer terug van vakantie. Dus volgens afspraak geef ik dan alleen op donderdag training. Dat is te zien op het trainingsschema op de site van de club. Er was nog een mogelijkheid dat ik ook dinsdags de training verzorg, maar dat is van andere factoren binnen de club afhankelijk. Goed lijkt duidelijk, maar dat was het niet.

Ik heb niet aangegeven dat ik geen training kwam geven en werd om 20.15 uur gebeld, waar ik toch bleef, want normaal was ik er toch ruim op tijd...
Gelukkig was de rest al met de standaard warming up bezig.... ;-).
Het is de bedoeling dat de dames van Dames1 dinsdags de zaken gaan oppakken met betrekking tot training geven. Daar heb ik natuurlijk ook best ideeën over.

Leermomentje? Duidelijk communiceren over wie, wat, waar en wanneer.
Een trainer / coach is ook een onderdeel van het team....
Hopelijk hebben de dames en meiden nog fijn getraind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten