woensdag 18 september 2013

Blessureleed

Nu drie dragende speelsters in de blessure hoek en dan krijg je dit soort mail wisselingen, leuk toch?
(om privacy redenen zijn de namen vervangen door geblesseerde 1 en 2. Ik ben namelijk de Story niet....)

Geblesseerde 1
Ha teamgenootjes!
Slecht nieuws..... Ook ik ben n tijdje uitgeschakeld....zweepslag (populairste kwaaltje van 2013 ;-)) In ieder geval week geen enkele belasting, vlg week weer naar dokkie en dan fysio en langzaam weer opbouwen om te lopen.
Ik baal hier echt zo ontzettend enorm van....ongelooflijk k**!
Enne.....Wie nog 'n bloemetjesbadmuts heeft.....die wil ik wel, want zal lekker met de bejaarden gaan zwemmen komende tijd!

Geblesseerde 2
Ha!
Ook een bericht van mij! Ben net terug van het ziekenhuis. Gelukkig niet gebroken, maar nog wel sprake van een kneuzing.
Oorzaak van pijn bij het lopen zijn flinke bloeduitstortingen. Mag met ondersteuning van de krukken weer proberen te lopen, maar ben een maand tot zes weken uitgeschakeld.
Zondag zitten de kneusjes van het team dus samen met krukken op de bank jullie aan te moedigen. Helaas! Hoop dat ik sneller terug ben dan verwacht.
Ga in ieder geval mijn badmuts met de dertig plussers in het zwembad uit proberen....

Geblesseerde 1
Heino.....
Ons zwemteam zoekt nog een coach.....interesse;-)?

Ik:
Ik weet niet of je dat aan kan ik ben ooit tweede geweest schoolslag oostelijke kampioenschappen en in de oostelijke jeugd selectie waterpolo..... vijf dagen in de week om 06.00 uur 's ochtends trainen :-)))))))).
Verder ben ik ooit bijna in een 1 april grap van het Graaf Ottobad getrapt om te komen zwemmen met de dolfijnen die daar die dag zouden zijn, dat terzijde. En ben ik in militaire dienst zweminstructeur geweest onder meer in Eefde bij de Mettray.
Volgens mij moet je gewoon recreatief en therapeutisch zwemmen toch? Daar heb ik geen kaas van gegeten. Misschien kunnen we met z'n allen gaan zwemmen?

Dat is slecht nieuws er is een VZPC (Voorster Zwem en Polo club) in oprichting lijkt het.
Straks gaan jullie samen met Hester nog triatlonnen..... Meestal kun je na de eerste revalidatieperiode bestaande uit zwemmen gaan fietsen op de zoals mijn Oma dat noemde de “homotrainer”.
Lopen konden jullie al...

Ik ben benieuwd wie er tegen Hoevelaken geblesseerd raakt... voor water polo heb je er 7 nodig :-).
Nou ja, zonder gekheid, sterkte er mee en dit kun je niet forceren. Een goed sportfysiotherapeut kan wel helpen te versnellen....


Geblesseerde 1
Zo te horen ben je een goede zwemmer en zwemcoach! Vroeg opstaan vind ik geen probleem, zwemmen ook niet....dus als jij echte dolfijnen regelt....ben ik om en begin ik aan ‘n zwemcarriere! Doel: binnen twee jaar Ranomi Kromo verslaan? Ik leg de lat graag hoog......;-)!

Vandaag m'n verstandskiezen eruit laten halen.... Misschien dat daarmee toch echt ook wat verstand is weggenomen.....

Maandag weer naar huisarts en dan naar de fysio. Ik neem inderdaad gelijk ‘n sportfysio want wil zo snel mogelijk weer op dat veld staan. Wil ook graag van de fysio horen wat allemaal wel mag/kan om enigszins in conditie/vorm te blijven.

Train ze morgen en waarschijnlijk tot zondag!
Geblesseerde 1 alias Ranomi 2

Ik:
In België heet dat wijsheids tand. Dan blijft je verstand tenminste in tact :-)
6 keer 50 mtr in zwemmen
4 keer 50 alleen armen, plankje tussen de knieën
4 keer 50 alleen benen crawl, plankje voor lichaam gestrekte arm, zijdelings adem halen
4 keer verschillende slag sprint met start vanaf startblok volledig herstel hartslag max 70 pm
6 keer 50 uitzwemmen slag maar keuze
Douchen omkleden en op de fiets naar huis
Training live streamen naar YouTube.
Url mailen voor analyse.

Frequentie om de dag.

Succes Ranomi 2!

Hartelijke groet,

Heino







Geen opmerkingen:

Een reactie posten