dinsdag 20 augustus 2013

Training met hindernissen

Hoi Heino ik ben voor 2 dagen in Utrecht en zal er vanavond niet niet zijn. Hoi Heino ik moet een verstandskies laten trekken als het gaat kom ik wel trainen (nou dat lukte niet maar ze stond wel langs de lijn). Hoi Heino ik weet niet wat er zaterdag is gebeurd maar er is echt iets niet goed, ik denk dat ik niet kan komen trainen. Hee Heino ik had me toch al afgemeld bij deze nog een keer donderdag ben ik er weer. Hoi Heino ik ben weer begonnen met hard lopen, binnenkort kom ik weer, ik he er zin in. En dan had Elfriede zich niet eens afgemeld.....
Dus mijn voorbereide training moest om. Aangezien er een keeper uit niemandsland bij Zutphen bereid was gevonden om wat te komen keepen en ook meteen mee trainde, werd het dus aanvalluh in verscheidene varianten. Nou die Machteld is pas echt een hindernis, da's een geluk bij een ongeluk, ennuh ze wist ook nog eens uit te leggen wat een verkorte slag was met polsbeweging..
Opvallend was dat Machteld een hindernis was, dat is zeker, maar dat er zo weinig gescoord wordt, dat kan toch niet waar zijn... Wel goed om te zien en er wat mee te doen. Je zou bijna "snakken" naar een goudgele rakker in de kantine na de training, maar die is nog niet operationeel. Hopelijk is er zaterdag bij de BBQ na de oefenwedstrijden wel wat. Want alleen rauw vlees krijg je zo moeilijk weg...
Donderdag laatste oefeningen voor de eerste oefenwedstrijd en dan zijn er veel aanwezig.
Oh ja, er waren ook ouders langs de lijn en vrienden, da's top, iedereen is welkom bij trainingen en vooral ook bij wedstrijden. Zaterdag as om 15.00 uur eerst dames en dan daarna MA. Kom maar aanmoedigen, vinden wij leuk. Machteld keept.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten