maandag 7 oktober 2013

Day after

De "griep" in hebben is toch zo'n spreekwoord? Nu voor mij is het letterlijk en figuurlijk. Thuis met griep in bed. Da's naar, toch even de iPad erbij. Even een stukje van me aftypen, na de wedstrijd van gisteren.

Het maalt in mijn hoofd, ik krijg er de vinger niet goed achter. Er zijn wel wat flarden, maar nog een hutspot:
* letterlijk te weinig snelheid, met name in de defensie
* flutpasses, terwijl ik ze op de training wel hard ingespeeld zie, how come?
* te veel lange passes, in plaats van de driehoekjes in de opbouw, "oud ingeslepen spel?"
* voor de man komen, zowel verdedigend als aanvallend, timing????
* onzekere opbouw, is dat wedstrijddruk?
* aan de buitenkant verdedigen, wat is het idee daarachter?

Gaat er dan niets goed? Zeker wel:
* leergierig team
* hard werkend
* druk voorlinie is goed
* middenveld weet beter aan te sluiten
* keeperswerk is dik in orde

Mijn conclusie is dat we gestaag met z'n allen moeten doortrainen, verbeteren wat kan en accepteren waar dat niet mogelijk is. Dat er veel meer in zit, daar ben ik van overtuigd.

Foto's laten soms het best zien wat je bedoeld,  bekijk de serie dan zie je 1 speelster van SMHC veelvuldig en toeval of niet, twee SMHC meisjes A die invielen en dan deze alles zeggende foto als afsluiting:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten