donderdag 17 oktober 2013

Blessure virus

Ik weet niet wat er aan de hand is in Twello en omgeving. Een griep virus, ja dat ken ik wel. Maar een blessure virus? Opnieuw een geblesseerde in het team, Imke, Dunja, Vivian (net weer terug) en nu Lenneke. Of is het zo dat deze dames gewoon liever zwemmen? Gelukkig is het nu eerst heel even wedstrijd vrij.



Hoewel ik voor vanavond een trainingswedstrijd tegen D2 van Deventer heb geregeld.
Die is bedoeld om eens fijn te oefenen, waar we in allerlei samenstellingen op getraind hebben.
Wat te doen? Er zijn maar twee aanvallers, een achterhoede speelster als voorhoedespeelster op stellen?
Met twee spitsen (maar dan trainen we weer niet wat ik wil).

Natuurlijk horen blessures bij sport, maar mag het nu even bij de dames ophouden?
Ik zou dat zeer kunnen waarderen! En terug komen van een blessure als zweepslag, lies etc dat is geheel niet makkelijk! Klik hier om meer te lezen over blessures in de sport.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten