maandag 18 november 2013

Dom ja

Even geen blogbericht, aangezien insluipers mijn 2 laptops hebben meegenomen, wel netjes met netsnoeren, maar zonder de laptoptas. Hopelijk komt woensdag mijn nieuwe laptop binnen. Anne heeft namelijk een hotline met de leverancier! Dan kan het rijmen en dichten beginnen, oh nee dat is weer een andere site. En ik had de knie van Inge nog wel zo mooi op de foto staan, nou die houden jullie nog te goed (mooie knie Inge!). Ik heb inmiddels een bordje aangeschaft voor op de garagedeur, "de laptops zijn op en hoed u voor de herder bij nachte". Hoed? hoedt? Ik weet het niet, dus dan maar "pet" u voor de hond (of misschien nog beter muts, want hoe noem je een herder anders die de laptops mee naar buiten draagt?). Toch maar pet want het is immers ook "Pets place". Ik ben denk ik echt een beetje van slag zonder mijn Mackie Air. Zeker dus niet in de wolken. Het doel is even leeg...... Mijn Mac is nog steeds offline volgens "find my Mac". Domja (vroeger heette ze Donja) wacht op verbinding, ze wil haar eer herstellen en haar eigen naam terug. We zullen het zien en meemaken, ze ziet er vervaarlijk uit, ongeveer net zo als ik op de bank zit as zondag in Raalte, reken daar maar op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten