donderdag 14 augustus 2014

Nieuwe titel site

Aangezien ik mijn belevenissen vanaf nu op twee plaatsen meemaak, is de naam van het Blog verandert in Twello en Nijverdal.
Eens kijken of dat werkt..

Vanavond geen training in Twello vanwege te weinig aanmeldingen in deze vakantie tijd. Dat kan. Bij HCHN voor vrijdag 1 afmelding dat ziet er goed uit!

Zelf ben ik gisteren behoorlijk door mijn enkel gegaan. De arts constateerde geen breuk of scheuring van banden of botten. Wel een aangedane pees. Die enkelbanden van mij zijn net slobkousen door een heftig  basketball verleden werken die helemaal niet meer. De spieren hebben die functie overgenomen (na in die tijd veel gezweet onder begeleiding van een fysiotherapeut in het "krachthonk"), zo'n pees blessuren komt dan flink aan kan ik je zeggen, er is geen fall back meer....

Komende week in Twello overleg met Theo de coach van jongens B over de samenhang van training en coaching op tactisch gebied (verdedigend en aanvallend). Dat zelfde met de trainer van Dames 2 en de coaches van meisjes A. In Nijverdal gaan we ook een dergelijke koers uitzetten, helemaal nieuw daar, dus ik heb een uitlegfilmpje gemaakt dat de speelsters vwb de verdediging na de training morgen kunnen bekijken.

De opstelling voor het maken van deze video is in het gastenverblijf in Luttenberg, iPad op een keukentrap op een tafeltje, coachbord ondersteund door een bureau lamp. Best crea vond ik zelf. De start is wat EU-erig, want toen moest ik de iPAd aanzetten, naar het bord lopen en beginnen. Daarna loopt het verhaal wel, vind ik.

Ik weet dat Theo ook video's maakt voor zijn jongens B, deze kan er vast wel bij.

Hopelijk ben ik morgen voldoende mobiel om HCHN meisjes A en Dames weer anderhalf uur "te onderhouden". Voor je het weet start het seizoen al weer. De dames gaan nog voor de competitie drie oefenwedstrijden spelen, ze hebben een vragenlijst ingevuld (dwz bijna iedereen, kom op wie het nog moet doen!) en moeten dan fris van start.

De meisjes A hebben in het weekend van 23 en 24 augustus een teambuildingsweekend olv Sanne. Lijkt me een prima idee, ik ben benieuwd naar de start van het seizoen, wat mij betreft is het mooi genoeg geweest met die zomervakantie. Ik popel en heb er zin, een nieuw seizoen met nieuwe uitdagingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten