dinsdag 8 april 2014

D'aanloop

Nog blij van de overwinning van afgelopen zondag nu al weer bezig met de wedstrijd tegen Avanti.
Ik wil altijd graag met drie wissels en we missen onze keeper(s). Dus op zoek naar talent en ik zag afgelopen wedstrijd bij MB1 Femke op doel staan. En zij hielp een paar keer de meiden met goede reddingen. Dus zo heeft mijn rondneuzen op de hockeyvelden me een wellis waar jonge maar talentvolle keepster opgeleverd. Samen komen we er zeker uit in Twello!

Dan gaat Femke 2 mee dan zijn de Grootjes weer compleet. Dus dan zijn we met 14. Dan komt er een afmelding vanwege een toch hardnekkig rugblessure. Ik moet dus nog op zoek naar een achterhoede speelster. Ik hoop die uit MA1 of MB1 te kunnen rekruteren. Ik zal dat donderdag tijdens de training vragen. Meiden kijk vast in je agenda of je zondag mee kunt we vertrekken om 11.00 uur.
Iets heel anders om inspiratie op te doen, zelfs als je niet van zijn muziek houdt, dan blijf ik het fascinerend vinden hoe je met veel oefenen tot een werkelijk mooie maar helaas nooit live uitgevoerde voorstelling komt, kijk maar: this is it!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten