zondag 23 maart 2014

D1 - Dieren

Dieren uit leverde een 6-0 verliespot op. Dat laten we ons tegenwoordig niet meer gebeuren. We stonden defensief goed, kwamen 1-0 voor en net voor rust 1-1. 80% van de eerste helft hadden we de wedstrijd echt onder controle. Positioneel gaat het steeds beter. We zijn al iets fanatieker en komen vaker VOOR de man.
Wisselen op de posities gaat redelijk probleemloos en Dorinda in het doel was meer dan prima bezig.

Zaken als balkant - helpkant beginnen er in te geraken. Omschakelen van aanval naar verdediging prima. In de rust nog even aangegeven dat zij best kunnen scoren, maar dat dit dan voor ons geen reden mag zijn om het koppie te laten hangen.

En het werd 1-2 en ja we gingen door en zeker het werd 2-2 uit een ingeoefende strafcorner. Dat zij niet geheel terecht de 3-2 maakten uit een tweede strafcorner die geen strafcorner was, volgens mij dan, is zeer ongelukkig.
Ik roep altijd dat 1 zo'n moment op de hele wedstrijd niets kan uitmaken, maar ik moet zeggen dat ik het er hier even moeilijk mee had.

We hebben een enorme progressie geboekt, nu kunnen we verder inslijpen van het rustig van achter uit opbouwen en ik wil ook nog graag kijken naar het schakelen van verdediging naar aanval. Nog steeds niet alles te gelijk, rustig blijven bouwen, winst blijven boeken. Dan komen die positieve scores ook wel.

Volgende week Goor uit, daarna komen er een paar wedstrijden waar het dan maar eens moet gebeuren. Ik heb mijn assistent Donja al laten scouten (klik op de voorgaande onderstreepte tekst), ze heeft me al wat tips in de oren geblaft...


Donderdag er allemaal weer zijn, het was vandaag prima met een wissel in elke linie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten